LIVE ΣΚΟΡ

powered by Agones.gr - livescore

Συνολικές προβολές σελίδας

25 Μαΐου 2011

ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός Βόλου 5-1

«Ταξίδι που θύμιζε ταινία»
 
Ο Ζλάταν Μουσλίμοβιτς δεν μπορούσε να κρύψει τη συγκίνησή του. Ο Βόσνιος επιθετικός μπορεί να έκλεισε με τον καλύτερο τρόπο την καριέρα του στον ΠΑΟΚ, πετυχαίνοντας κι ένα γκολ, αλλά στις δηλώσεις του δεν μπορούσε να αρθρώσει με ευκολία τις λέξεις. 

«Τα συναισθήματα είναι πολύ δύσκολα. Ηταν ένα μεγάλο ταξίδι που θύμιζε ταινία. Δεν πίστευα ότι θα είχε μια τόσο συναισθηματική εξέλιξη. Εζησα πολύ σημαντικές στιγμές με τη φανέλα του ΠΑΟΚ. Δεν μπορώ ακόμη να συνειδητοποιήσω τι έχει συμβεί. Είμαι πολύ τυχερός που ήμουν μέρος αυτής της ομάδας, αυτού του κλαμπ. Οπως έγραφε κι η μπλούζα, είμαι ένας από όλους αυτούς, τους καταπληκτικούς φιλάθλους του ΠΑΟΚ. Είναι δύσκολο να βρεις λέξεις για να περιγράψεις αυτούς τους φιλάθλους. Ενδεχομένως να μπορούσα να δώσω περισσότερα σε αυτόν τον κόσμο. Πάντως είναι ένα ξεχωριστό κομμάτι στη ζωή μου. Οποτε με χρειαστεί ο ΠΑΟΚ, θα είμαι εδώ».
Σε ερώτηση για τις σημαντικές στιγμές που έζησε στον ΠΑΟΚ, επισήμανε: «Η πρόκριση επί της Φενέρ και το γκολ που πέτυχα. Εζησα μεγάλες στιγμές, ήταν ένα ξεχωριστό σημείο στην καριέρα μου. Αισθάνθηκα μεγάλη αγάπη από τους φιλάθλους».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου