LIVE ΣΚΟΡ

powered by Agones.gr - livescore

Συνολικές προβολές σελίδας

30 Μαΐου 2011

Μένει και θέλει Μπόλονι!

Τέλος στις φήμες που τον θέλουν να αποχωρεί από τον ΠΑΟΚ έβαλε για μία ακόμη φορά ο Αντελίνο Βιεϊρίνια. Το μεγάλο ερώτημα των ημερών και όλου του κόσμου είναι ένα: Θα μείνει ο Βιεϊρίνια στον ΠΑΟΚ;
«Αυτή τη στιγμή μπορώ να πω ναι! Έχω συμβόλαιο με τον ΠΑΟΚ για ακόμη δύο χρόνια, μέχρι το 2013. Δεν μιλάω με κανέναν άλλο, και δεν έχω πρόθεση να φύγω. Θα κάνω τώρα διακοπές για να ξεκουραστώ και θα επιστρέψω για να είμαι παρών στην προετοιμασία για την επόμενη σεζόν.
Δεν μπορώ να ξέρω όμως τι μπορεί να προκύψει στο μέλλον. Αν υπάρξει κάποια πρόταση για μένα από άλλη ομάδα, θα πρέπει να γίνει πρώτα στον ΠΑΟΚ και οι άνθρωποί του να αποφασίσουν τι θέλουν. Πιο σημαντικό από τον Βιεϊρίνια είναι ο ΠΑΟΚ και η ομάδα θα πάρει αποφάσεις για μένα αν υπάρξουν επίσημες προτάσεις. Μέχρι τότε το μέλλον μου είναι στον ΠΑΟΚ και σκέφτομαι μόνο την ομάδα…». 
Εσύ τι θέλεις; Θέλεις να μείνεις στον ΠΑΟΚ;
«Φυσικά και θέλω να μείνω, αλλά όπως κάθε παίκτης έτσι κι εγώ έχω όνειρο να παίξω και σε κάποιο μεγάλο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα, εφόσον μου δοθεί μία τέτοια ευκαιρία και συμφέρει και τον ΠΑΟΚ. Κάθε παίκτης ονειρεύεται να αγωνιστεί σε κάποιο μεγάλο ευρωπαϊκό κλαμπ. Ο ΠΑΟΚ είναι στην καρδιά μου και τον θεωρώ πολύ μεγάλη ομάδα, μεγαλύτερη από όσο τον βλέπουν κάποιοι στην Ευρώπη. Ο ΠΑΟΚ μού έδωσε την ευκαιρία να γίνω αυτό που είμαι σήμερα. Να παίξω σε υψηλό επίπεδο, να εξελίξω το ταλέντο μου. Αυτό δεν πρόκειται να το ξεχάσω ποτέ. Αλλά η λογική φιλοδοξία κάθε ποδοσφαιριστή είναι να παίξει σε ένα μεγαλύτερο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα με μία μεγαλύτερη ευρωπαϊκή ομάδα και αυτό είναι κάτι που θέλω και εγώ στο μέλλον. Μέχρι τώρα δεν υπάρχει καμία επίσημη πρόταση για μένα από πουθενά και έτσι το μόνο που έχω στο μυαλό μου είναι ο ΠΑΟΚ. Για μένα είναι πάντως ένα όνειρο από την πρώτη στιγμή που ήρθα στον ΠΑΟΚ να κατακτήσω έναν τίτλο με την ομάδα, στην οποία ξαναλέω ότι χρωστάω όλα όσα είμαι σήμερα». 
-Για τον Μπόλονι
«Το έμαθα και είναι πολύ ευχάριστο. Εύχομαι να κλείσει… Είναι σπουδαίος προπονητής και το ξέρω από τα χρόνια που ήταν στη Σπόρτινγκ Λισσαβόνας. Ξέρω ότι δουλεύει πολύ με νέα παιδιά. Δε φοβάται να στηριχθεί σε νέα ταλέντα. Αυτός έβγαλε τον Κριστιάνο Ρονάλντο, αυτός έβγαλε τον Κουαρέσμα… Πιστεύω αν έρθει στον ΠΑΟΚ μπορεί να κάνει φοβερή δουλειά…» 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου