LIVE ΣΚΟΡ

powered by Agones.gr - livescore

Συνολικές προβολές σελίδας

20 Ιουλίου 2011

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΤΟΥ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

«Αυτό ήταν το σωστό για την καριέρα μου. Οι άνθρωποι του ΠΑΟΚ μου μίλησαν πολύ όμορφα και πιστεύω ότι εδώ είναι το μέλλον μου».
 
Για το πώς τον έκλεισε ο ΠΑΟΚ και το ενδιαφέρον της ΑΕΚ: «Στον ΠΑΟΚ μου μίλησαν τις τελευταίες 2-3 μέρες. Δε θέλω να μιλήσω για την ΑΕΚ. Τα νούμερα ήταν περίπου ίδια. Από τον ΠΑΟΚ όμως μου μίλησαν ο Ζαγοράκης και ο Βρύζας και μέσα σε μία μέρα έπεισαν ότι το καλύτερο για μένα είναι ο ΠΑΟΚ». Για την επιστροφή του στον ΠΑΟΚ: «Όταν έφυγα ήταν δύσκολο για ένα παιδί 15 χρονών να το βγάζουν ανίκανο. Πάλεψα στον Πανσερραϊκό και τώρα είμαι πίσω». Για την κατάσταση στην οποία βρίσκεται τώρα: «Το κακό είναι ότι δεν έκανα το βασικό στάδιο της προετοιμασίας μαζί με την ομάδα που είναι κάτι πολύ σημαντικό. Εχω κάνει μόνος μου μία εβδομάδα προπονήσεις στις Σέρρες αλλά χρειάζεται παραπάνω δουλειά».
 
Για την υποδοχή του από την ομάδα και τον κόσμο: «Είμαι πολύ χαρούμενος. Με υποδέχθηκαν πολύ ζεστά. Εχω και φίλους εδώ και θα μπω στο κλίμα της ομάδας. Σίγουρα θέλω μία πίστωση χρόνου. Από το πρώτο λεπτό που θα μπω στην ομάδα όμως θα προσπαθήσω να κάνω το καλύτερο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου