LIVE ΣΚΟΡ

powered by Agones.gr - livescore

Συνολικές προβολές σελίδας

27 Ιουλίου 2011

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΛΑΖΛΟ ΜΠΟΛΟΝΙ ΣΤΟ ΟΣΛΟ


«Αρχικά θα πω ορισμένα πράγματα και μετά θα απαντήσω στις ερωτήσεις», είπε, αφού ζήτησε συγνώμη για μία καθυστέρηση για την έναρξη της συνέντευξης για την οποία δεν ήταν ο ίδιος υπεύθυνος.
«Σε αυτό το παιχνίδι υπολογίζω πολύ στην εμπειρία κάποιων παικτών του ΠΑΟΚ. Περιμένω και θέλω να δω τις ικανότητες και το κίνητρό τους. Πριν έρθω στην ομάδα είχα ακούσει για αυτά τα στοιχεία που διαθέτουν αρκετοί ποδοσφαιριστές του ΠΑΟΚ, και πλέον θέλω να τα δω αυτά και μέσα στο γήπεδο.
Τη Βαλερένγκα την είδα και ξέρω ότι είναι μία πραγματικά καλή ομάδα. Έχει σταθερότητα, δυναμική και διαθέτει ένα κέντρο που μπορεί να παίξει ψηλά και αρκετά επιθετικά. Επίσης Είναι πολύ δυνατή ομάδα στις στημένες φάσεις. Απέναντι σε αυτά πρέπει να αντιπαρατάξουμε ένα καλό παιχνίδι. Πρέπει να παίξουμε πολύ καλά για να πάρουμε αυτό που θέλουμε»
Σε ερώτηση για το αν πρόλαβε να δουλέψει πάνω στις στημένες φάσεις τον ΠΑΟΚ είπε: ««Ξέρω ότι ο ΠΑΟΚ πέρυσι δεν ήταν δυνατός στις στημένες φάσεις. Δουλέψαμε καλά τελευταία. Ειδικά την τελευταία εβδομάδα. Ελπίζω ότι οι παίκτες θα είναι πολύ συγκεντρωμένοι σε αυτό.
Είναι πράγματα που δεν μπορώ να τα περάσω αλλιώς, εκτός από το να μιλήσω στους παίκτες. Χρειάζεται επιθετικότητα, συγκέντρωση και να βγάλουν τον εγωισμό τους».
Για το αν θα είναι σε θέση να βοηθήσουν οι Ίβιτς και Λαζάρ είπε: «Τους έχω στα πλάνα μου.
Ξέρω ότι κάποιοι παίκτες δεν είναι 100% έτοιμοι, αλλά δεν μπορώ όμως να παίξω και με μόνο οχτώ παίκτες! Με Ίβιτς μιλάω κάθε ώρα. Περιμένουμε να δούμε αν θα είναι έτοιμος. Αν είναι καλά θα είναι μαζί μας, αν όχι θα μείνει έξω. Γενικότερα έχουμε κάποια προβλήματα. Δεν έχω όλα τα όπλα στη διάθεσή μου. Λείπουν κάποιοι σημαντικοί παίκτες, όπως ο Σαλπιγγίδης και ο Κοντρέρας. Ελπίζω να είναι μαζί μας ο Ίβιτς….»
Στα τελευταία οχτώ ματς εκτός έδρας στην Ευρώπη, ο ΠΑΟΚ είχε δύο νίκες, μία ήττα και πέντε ισοπαλίες. Σε ανάλογη ερώτηση ο Μπόλονι είπε: «Θα είμαι χαρούμενος και με ισοπαλία στο ματς με τη Βαλερένγκα…»
Ο Ρουμάνος ρωτήθηκε για την ατμόσφαιρα που περιμένει στο γήπεδο και τι συνάντησε στη Νορβηγία λόγω της τραγωδίας της περασμένης Παρασκευής; «Αυτό που έγινε στο Όσλο είναι τραγωδία για όλο τον κόσμο. Είμαι σε επαφή με τη Θεσσαλονίκη, τη γυναίκα μου, τις κόρες μου και ανθρώπους σε όλη την Ευρώπη και διαπιστώνω ότι τους επηρέασε όλους. Μιλώντας προσωπικά αλλά και εκ μέρους των παικτών μου αλλά αν μου επιτρέπετε και εκ μέρους της Θεσσαλονίκης,  είμαστε όλοι στο πλευρό των Νορβηγών. Ελπίζω ότι είναι αρκετά δυνατοί για να συνεχίσουν τις ζωές του».
Σε ερώτηση για το αν ζητάει την εμπειρία των παικτών του επειδή η ομάδα δεν είναι 100% έτοιμη ή επειδή υπάρχει πίεση για το ματς είπε: «Και για τους δύο λόγους»
Τέλος ρωτήθηκε για την απουσία του Κοντρέρας, ο οποίος θα παίξει σήμερα σύμφωνα με τα ΜΜΕ της Χιλής σε φιλικό που διοργανώνουν ο Μέσι με το Σάλας, ο Μπόλονι είπε: «Ξέρω τον Κοντρέρας από την Σπόρτινγκ Λισσαβόνας. Είναι ένας πολύ καλός επαγγελματίας. Ξέρω ότι χρειάζεται διακοπές μετά από την Εθνική Χιλής. Δεν είμαι χαρούμενος που δεν είναι μαζί μας, αλλά καταλαβαίνω ότι χρειάζεται ξεκούραση. Αλλά τέτοιου είδους παιχνίδια για φιλανθρωπικούς σκοπούς είναι ξεχωριστά ματς. Δεν χρειάζεται προετοιμασία» 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου