LIVE ΣΚΟΡ

powered by Agones.gr - livescore

Συνολικές προβολές σελίδας

22 Ιουλίου 2011

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΛΑΖΑΡ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ

Για την επιλογή που έκανε :  "Έπαιξα πολλά χρόνια στη Ρουμανία κι αποφάσισα να φύγω γιατί ήθελα να δοκιμάσω τις δυνάμεις μου στο εξωτερικό σ΄ ένα μεγάλο κλαμπ, με ανάλογη φήμη. Αυτός είναι ο λόγος, που επέλεξα τον ΠΑΟΚ. Έχει όλα αυτά τα χαρακτηριστικά και έχει μεγάλη φήμη στην Ευρώπη»

Για το τι του είπε ο Μπόλονι : «Μίλησα με τον προπονητή, έπαιξε ρόλο η παρουσία του, για να πάρω την απόφασή μου. Μου είπε αν θα ήθελα να έρθω στον ΠΑΟΚ και του απάντησα θετικά»

Για το αν είναι έτοιμος για τη Βαλερένγκα : «Αυτό είναι κάτι, που δεν μπορώ να σας το πω εγώ. Θα σας το πει ο προπονητής»

Για τη φυσική του θέση : «Δέκα χρόνια παίζω «εξάρι», σε πάρα πολλά συστήματα. Αυτή είναι η θέση μου».

Για την άποψή του για το κοινό του ΠΑΟΚ : «Έχω δει παιχνίδια του ΠΑΟΚ στην Ευρώπη και με την καλή έννοια, μπορώ να πω ότι εδώ οι οπαδοί είναι τρελοί»

Για τις προτάσεις, που είχε : «Είχα προτάσεις από το εξωτερικό, για παράδειγμα από την ρωσική Κούμπαν, αλλά και από τη Ρουμανία, αλλά αποφάσισα να φύγω στο εξωτερικό. Και η καλύτερη πρόταση ήταν από τον ΠΑΟΚ».

Για το τι του είπε ο Μάρκος Αντόνιο : «Μιλήσαμε με τον Μάρκος Αντόνιο και μου είπε τα καλύτερα πράγματα για τον ΠΑΟΚ. Μου είπε «μην το σκέφτεσαι καθόλου, πήγαινε στον ΠΑΟΚ». Είναι ένα υπόδειγμα αθλητή και γι΄ αυτό το λόγο του παρέδωσα το περιβραχιόνιο του αρχηγού στη Ραπίντ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου