LIVE ΣΚΟΡ

powered by Agones.gr - livescore

Συνολικές προβολές σελίδας

23 Νοεμβρίου 2011

Θα πήγαινα Κόλο Κόλο μόνο αν το ήθελε ο ΠΑΟΚ!

Ο διεθνής ποδοσφαιριστής του ΠΑΟΚ δήλωσε ότι θα έλεγε "ναι" στο λευκό συμβόλαιο που του προτείνει η ομάδα της πατρίδας του μόνο αν είχε το "οκ" του ΠΑΟΚ.
Ο οποίος δήλωσε:
 

Για τη νίκη επί του Παναιτωλικού: "Είμαι πολύ ευχαριστημένος, ήταν επιτακτική ανάγκη να έρθει μια νίκη".
Για το τι έφταιξε και ο ΠΑΟΚ έμεινε μεγάλο διάστημα χωρίς νίκη: "Συνέβησαν πολλά. Ήταν οι τραυματισμοί, ενώ σε κάποιες περιπτώσεις ο αντίπαλος ήταν καλύτερος, όπως έγινε με τον Παναθηναϊκό, αλλά νομίζω πως πλέον θα ξαναπάρουμε τον αέρα του νικητή".
Για τα δύο διαφορετικά πρόσωπα που παρουσιάζει ο "Δικέφαλος": "Ο ΠΑΟΚ πράγματι είχε δύο πρόσωπα, ίσως αυτό να είναι το λάθος των παικτών. Καμιά φορά χωρίς να το θέλουμε δίνουμε μεγαλύτερη βαρύτητα στην Ευρώπη, γιατί ξέρουμε ότι στο Europa League δεν θα έχουμε την ευκαιρία να διορθώσουμε ένα λάθος, σε αντίθεση με το πρωτάθλημα που έχει πολύ δρόμο. Πάντως, θεωρώ πως έχει επιστρέψει η συγκέντρωση και νομίζω ότι θα μπούμε πάλι σε καλό δρόμο".
Για το χαμένο έδαφος στο πρωτάθλημα: "Δυστυχώς χάσαμε πολλούς βαθμούς, ειδικά εντός έδρας που είναι το δυνατό σημείο του ΠΑΟΚ. Ελπίζουμε πάντως στην βελτίωση. Ολυμπιακός και Παναθηναϊκός έχουν δυνατές ομάδες ωστόσο οι παίκτες του ΠΑΟΚ πιστεύουν στις δυνάμεις τους".
Για τον λόγο που δεν παίζει πολύ τον τελευταίο καιρό: "Την περασμένη Κυριακή ήταν απόφαση του προπονητή ο οποίος θεώρησε πως οι παίκτες που αγωνίζονται στην ίδια θέση με εμένα ήταν σε καλύτερη κατάσταση".
Για το ότι πριν αναχωρήσει για την Χιλή ήταν τραυματίας, αλλά αγωνίστηκε κανονικά με το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα της χώρας του: "Δεν ήταν δική μου απόφαση, ήταν απόφαση του γιατρού να μην παίξω με τον Αστέρα Τρίπολης. Εγώ θα μπορούσα να παίξω αλλά ο γιατρός με συμβούλεψε να μην αγωνιστώ για να μην πάθω κάτι ανάλογο με τον Λίνο, που υπέστη υποτροπή. Είναι η πρώτη φορά στην καριέρα μου που αντιμετώπισα τέτοιο μυικό πρόβλημα. Μέχρι να αγωνιστώ με την Εθνική Χιλής μεσολάβησαν κάποιες ημέρες, αντιμετώπισα κάποιες δυσκολίες αλλά ήμουν εντάξει".
Για το αν συζήτησε με την διοίκηση για το θέμα που δημιουργήθηκε: "Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, αντιλήφθηκα ότι κυκλοφόρησαν κάποιες ειδήσεις για το πρόσωπό μου. Ένιωσα έκπληξη, όλα αυτά που κυκλοφόρησαν με έκαναν να νιώσω άσχημα που κάποιοι αμφέβαλλαν για μένα. Γιατί 3,5 χρόνια ήμουν διαθέσιμος και πάντα ήθελα να παίζω για τον ΠΑΟΚ. Τις ειδήσεις που βγαίνουν θα τις διαψεύδω, διατηρώ φιλική σχέση με τον Βρύζα, όλοι γνωρίζουν ότι ένιωσα άβολα και αν χρειαστεί θα το μεταφέρω στην διοίκηση".
Για τα περί μεταγραφής του στην Κόλο Κόλο: "Νιώθω πολύ καλά που ξεκαθαρίζω την θέση μου. Το ενδιαφέρον της Κόλο Κόλο δεν είναι ψέμα ούτε με εξέπληξε. Μου έχουν πει εδώ και χρόνια ότι όποτε θέλω μπορώ να πάω να αγωνιστώ εκεί, και τον Ιούνιο και τον Οκτώβριο μου το είπαν, υπάρχει κάτι σαν λευκό συμβόλαιο. Δεν το αποκλείω να επιστρέψω κάποτε στην Κόλο Κόλο. Τώρα ανήκω στον ΠΑΟΚ δεν θα έκανα ποτέ συμφωνία παρά μόνο εάν μου το έλεγε ο ΠΑΟΚ και αυτό το έχω συζητήσει ήδη με τον Ζήση Βρύζα. Το ότι ασχολήθηκαν μαζί μου οι δημοσιογράφοι της Χιλής δεν είναι ούτε αυτό έκπληξη, τράβηξα το ενδιαφέρον αφού γνωρίζουν για το ενδιαφέρον της Κόλο Κόλο για εμένα".
Για το ρεκόρ συμμετοχών που είναι κοντά να σπάσει με την Εθνική Χιλής: "Νιώθω υπερήφανος που μπορώ να αγωνιστώ με την Εθνική και να εκπροσωπήσω την ομάδα μου. Όταν ξεκίνησα δεν μπορούσα να φανταστώ ότι θα φτάσω να έχω τόσες πολλές συμμετοχές, αυτό το κατάφερα και χάρη στις σεζόν που έκανα στον ΠΑΟΚ".
Τέλος έστειλε μήνυμα στον κόσμο του ΠΑΟΚ: "Οι φίλαθλοι μου φέρονταν πάντα καλά. Ειδικά την περασμένη Κυριακή έτυχα πολύ καλής υποδοχής. Το θέμα με τις φήμες πρέπει να τελειώνει, αν για κάτι θέλω να ζητήσω συγγνώμη είναι για το ότι φέτος λόγω κάποιων προβλημάτων φυσικής κατάστασης δεν μπόρεσα να βοηθήσω όσο θα ήθελα. Θα ήθελα να τους ευχαριστήσω για όσα έχουν κάνει έως τώρα για εμένα"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου