LIVE ΣΚΟΡ

powered by Agones.gr - livescore

Συνολικές προβολές σελίδας

23 Νοεμβρίου 2011

«Δεν υπάρχει κρίση με τον ΠΑΟΚ» (paokmania)

Tο πολυσυζητημένο πρόσωπο των τελευταίων εβδομάδων, ο Πάμπλο Κοντρέρας, έσπασε τη σιωπή του και μίλησε στο «Αθλητικό Metropolis», δηλώνοντας ότι είναι 100% μέλος της οικογένειας του «Δικεφάλου», χαρακτηρίζοντας ως παραφιλολογία τα όσα ακούστηκαν και γράφτηκαν για το ενδεχόμενο αποχώρησής του από τον ΠΑΟΚ. Ο ίδιος παίκτης μάλιστα στη διάρκεια της συνέντευξης ευχαρίστησ
ε για το ότι του δόθηκε η δυνατότητα να μιλήσει να ξεκαθαρίσει τα πράγματα.
Αναλυτικά τα όσα είπε ο Χιλιανός αμυντικός στο Τρίτο Ημίχρονο:
Για τη νίκη επί του Παναιτωλικού υπογράμμισε:
«Είμαι ευχαριστημένος, ήταν επιτακτική ανάγκη να έρθει η νίκη το γρηγορότερο και είμαι χαρούμενος για την επικράτηση κόντρα στον Παναιτωλικό».
Για τους λόγους που χάθηκαν βαθμοί από τα προηγούμενα παιχνίδια ανέφερε:
«Συνέβησαν πολλά πράγματα, είχαμε προβλήματα με τραυματισμούς παικτών, βέβαια σε ορισμένες περιπτώσεις ο αντίπαλος ήταν ανώτερος και πήρε το ματς όπως για παράδειγμα έγινε με τον Παναθηναϊκό. Μετά τη νίκη της Κυριακής, πιστεύω ότι η ομάδα θα πάρει τον αέρα, θα έχει θετικό ρυθμό και θα συνεχίσει νικηφόρα».
Για τη διπροσωπία του ΠΑΟΚ από την αρχή της σεζόν τόνισε:
«Πράγματι έτσι συνέβη, ο ΠΑΟΚ είχε δύο πρόσωπα, ένα διαφορετικό στο ξεκίνημα και άλλο στη συνέχεια, ίσως είναι και λάθος των παικτών, γιατί χωρίς να το συνειδητοποιούμε πολλές φορές δίνουμε βάρος στα ευρωπαϊκά παιχνίδια έχοντας τη φιλοσοφία ότι δε θα έχουμε άλλη ευκαιρία σε περίπτωση μη θετικού αποτελέσματος. Αντίθετα, στην Ελλάδα πιστεύουμε πολλές φορές ότι σε περίπτωση αρνητικού αποτελέσματος θα καλύψουμε το χαμένος έδαφος μέσα στη σεζόν. Η ομάδα πάντως έπρεπε να ξυπνήσει και να συγκεντρωθεί στο πρωτάθλημα Έχει επιστρέψει η αυτοσυγκέντρωση και θα πάμε καλύτερα».
Για το αν προλαβαίνει ο ΠΑΟΚ να καλύψει το χαμένος έδαφος είπε:
«Χάσαμε πράγματι πολλούς βαθμούς φέτος, ειδικά εντός έδρας που παραδοσιακά είναι το δυνατό σημείο του ΠΑΟΚ. Με συνεχή βελτίωση πιστεύω ότι θα τα καταφέρουμε. Ο Παναθηναϊκός και ο Ολυμπιακός είναι καλές ομάδες, αλλά έχουμε αυτοπεποίθηση και Κυριακή με Κυριακή θα πηγαίνουμε καλύτερα».
Ο Πάμπλο Κοντρέρας ρωτήθηκε για τους λόγους που δεν παίζει στα τελευταία μας της ομάδας, ενώ αγωνίστηκε με την εθνική Χιλής και απάντησε:
«Για την περασμένη Κυριακή ήταν απόφαση του προπονητή που θεώρησε ότι οι παίκτες που αγωνίζονται στη θέση που αγωνίζομαι ήταν σε καλύτερη κατάσταση. Για τον Αστέρα δεν ήταν δική μου απόφαση, αλλά του γιατρού. Θεωρώ ότι θα μπορούσα να είχα παίξει, αλλά ο γιατρός με συμβούλευσε να μην το κάνω, διότι φοβόταν μη συμβεί ό,τι και με το Λίνο που υποτροπίασε στον τραυματισμό του.
Αυτή ήταν η πρώτη φορά που αντιμετώπισα μυϊκό πρόβλημα κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας. Από το παιχνίδι με τον Αστέρα μέχρι και τα παιχνίδια στη Χιλή μεσολάβησαν μέρες, εντωμεταξύ βελτιώθηκε η κατάστασή μου, αντιμετώπισα βέβαια κάποιες δυσκολίες, αλλά τελικά μπόρεσα να αγωνιστώ».
Για το αν υπάρχει πρόβλημα στις σχέσεις του με τη διοίκηση του «Δικεφάλου» ήταν κατηγορηματικός:
«Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Αντελήφθην ότι κυκλοφορούσαν ειδήσεις και εξεπλάγην για όλα αυτά που κυκλοφόρησαν σε επίπεδο ενημέρωσης. Αισθάνθηκα άσχημα που άνθρωποι αμφέβαλλαν για το αν ήθελα να παίξω στον ΠΑΟΚ. Εγώ ανήκω στον ΠΑΟΚ, είμαι πάντα διαθέσιμος για να παίξω για την ομάδα και πάντα το έκανα αυτό τα 3,5 χρόνια που αγωνίζομαι σε αυτήν. Για τις ειδήσεις που βγαίνουν το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να τις διαψεύδω».
Για το αν μίλησε όλο αυτό το διάστημα με τον Ζήση Βρύζα επεσήμανε:
«Διατηρώ επαφή με το Βρύζα. Η αλήθεια είναι ότι με έκανε να αισθανθώ άβολα αυτή η παραφιλολογία για το πρόσωπό μου και αν χρειαστεί, θα μεταφέρω κάτι και στη διοίκηση».
Για το ενδιαφέρον που έδειξε σύμφωνα με χιλιανά μέσα ενημέρωσης η Κόλο Κόλο να τον αποκτήσει δε φάνηκε να εκπλήσσεται:
«Δεν είναι ψέμα, ούτε έκπληξη για μένα το ότι η Κόλο Κόλο ενδιαφέρεται. Η ομάδα μου έχει πει ότι όποτε θελήσω μπορώ να αγωνιστώ εκεί, έχω ουσιαστικά λευκό συμβόλαιο. Και τον Ιούνιο και τον Οκτώβριο μου έγινε κρούση. Δεν το αποκλείω ότι θα επιστρέψω κάποια στιγμή, ωστόσο ανήκω στον ΠΑΟΚ και ποτέ δε θα έκανα οποιαδήποτε συμφωνία με άλλη ομάδα παρά μόνο αν ο ΠΑΟΚ με παρότρυνε να το κάνω. Το έχω ξεκαθαρίσει με το Ζήση Βρύζα ότι δε θα έκανα κάτι τέτοιο. Ότι γράφτηκε από Χιλιανούς δημοσιογράφους για την Κόλο Κόλο επίσης δεν ήταν έκπληξη γιατί βρέθηκα στη Χιλή και ήταν φυσικό να δημιουργήσουν και πάλι θέμα».
Για το ότι είναι κοντά στο να γίνει δεύτερος σε συμμετοχές με την εθνική ομάδα της χώρας του ανέφερε:
«Είμαι περήφανος που εκπροσωπώ την ομάδα μου στην εθνική Χιλής. Όταν κλήθηκα για την πρώτη φορά δεν είχα φανταστεί ότι θα είχα τόσες συμμετοχές. Το κατάφερα χάρη και στις σεζόν στον ΠΑΟΚ, αυτό μου έδωσε την ευκαιρία να παίξω στην εθνική»
Τέλος, του ζητήθηκε να στείλει ένα μήνυμα προς τον κόσμο του ΠΑΟΚ:
«Έχω σεβασμό για τους φανατικούς του ΠΑΟΚ, ανέκαθεν μου φέρονταν πολύ καλά. Την Κυριακή έτυχα μοναδικής υποδοχής στο ζέσταμα, παρ' ότι δεν αγωνίστηκα και το μοναδικό που έχω να πω είναι ότι το θέμα με τις φήμες πρέπει να σταματήσει εδώ. Με τη σημερινή μου συνέντευξη νομίζω ότι αυτό θα γίνει. Για αυτό που θέλω να ζητήσω συγνώμη είναι για το ότι αρκετές φορές φέτος είχα προβλήματα φυσικής κατάστασης που δε μου επέτρεψαν να δώσω αυτά που θα ήθελα. Δηλώνω όμως ότι είμαι παρών στην ομάδα και στον ΠΑΟΚ και θέλω να δώσω το πάντα για την ομάδα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου