LIVE ΣΚΟΡ

powered by Agones.gr - livescore

Συνολικές προβολές σελίδας

20 Νοεμβρίου 2011

"Έχω συμβόλαιο με τον ΠΑΟΚ" [ΠΗΓΗ OLAPAOK]


Ο Πάμπλο Κοντρέρας με δηλώσεις του σε αθλητική εφημερίδα διέψευσε τα δημοσιεύματα που κυκλοφόρησαν περί επιστροφής του στην Κόλο Κόλο, τονίζοντας ότι έχει συμβόλαιο με το "Δικέφαλο", ενώ ήταν κατηγορηματικός σχετικά με επαφή του με τους διοικούντες της χιλιανής ομάδας



Πιστός στον ΠΑΟΚ τουλάχιστον μέχρι το τέλος της σεζόν όπου ολοκληρώνεται το συμβόλαιο με τους "ασπρόμαυρους" δηλώνει ο Πάμπλο Κοντρέρας. Ο Χιλιανός μίλησε στην εφημερίδα "Goal" διαψεύδοντας τα σενάρια περί επιστροφής του στην Κόλο Κόλο, ενώ ανέφερε ότι "δεν μπορώ να κάνω καμία κίνηση αν δε μιλήσω με τη διοίκηση του ΠΑΟΚ".
Συγκεκριμένα, δήλωσε ο Κοντρέρας:
"Εμεινα έκπληκτος όταν διάβασα και εγώ τα δημοσιεύματα. Βέβαια, αυτά περί επιστροφής μου στην Κόλο Κόλο γράφονται συνέχεια. Δεν ξέρω από πού προέκυψε το θέμα. Αυτό που ξέρω είναι ότι δεν έχω μιλήσει με τους ανθρώπους της ομάδας. Εχω συμβόλαιο με τον ΠΑΟΚ μέχρι το τέλος της χρονιάς και δεν μπορώ να κάνω συζητήσεις με κανέναν αν δεν μιλήσω πρώτα με τη διοίκηση της ομάδας μου για να δω και εγώ τι θα κάνω".
Βέβαια, θα πρέπει να σημειώσουμε ότι δε θα ήταν δυνατό ο Κοντρέρας να μιλήσει δημόσια για επαφές του με την Κόλο Κόλο, αφού δεν έχει μπει ακόμη στο τελευταίο εξάμηνο του συμβολαίου του με τον ΠΑΟΚ και ακόμη και αν αυτό συνέβαινε θα έπρεπε να έχει πάρει το "ΟΚ" από τη διοίκηση του "Δικεφάλου". Θυμίζουμε, όμως, πως σύσσωμος ο χιλιανός τύπος έκανε αναφορά στο θέμα, ενώ υπήρξαν και δηλώσεις δύο παικτών της Κόλο Κόλο. Άλλωστε, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ο Κοντρέρας άρχισε την καριέρα του στην Κόλο Κόλο και ως εκ τούτου έχει πάντα ανοιχτό δίαυλο επικοινωνίας με τους παράγοντες της ομάδας. Είναι προφανές ότι ο χιλιανός θέλει πρώτα απ' όλα να ξεκαθαρίσει με τη διοίκηση του ΠΑΟΚ το μέλλον της συνεργασίας τους γι΄αυτό και θα είναι πολύ καθοριστική η συνάντηση που θα έχει με το Ζήση Βρύζα, τη Δευτέρα.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου