LIVE ΣΚΟΡ

powered by Agones.gr - livescore

Συνολικές προβολές σελίδας

13 Νοεμβρίου 2011

"Φρένο" από Νικουλάε σε πιθανή μεταγραφή[ΠΗΓΗ OLA PAOK]


                                

Ο επιθετικός της Ντιναμό με δηλώσεις του τονίζει ότι δεν έχει στόχο να αποχωρήσει από την ομάδα του Βουκουρεστίου, επισημαίνοντας... "αισθάνομαι καλά στο σύλλογο"
Heben Lift - Ανελκυστήρες
Μελέτες -Εγκαταστάσεις -Συντηρήσεις Συγχρονες Λύσεις | Χαμηλές Τιμές
www.heben.gr
Πριν λίγες εβδομάδες ο Λάσλο Μπόλονι βρέθηκε στην Ρουμανία καλεσμένος της οικογένειας Μπεκάλι και οι συμπατριώτες του δημοσιογράφοι έκαναν λόγο για ραντεβού με τον Μάριους Νικουλάερ, προκειμένου να τον "ψήσει" να τον ακολουθήσει στον ΠΑΟΚ. Την ίδια ώρα ο υψηλόσωμος φορ που φέτος έχει ξετινάξει τα αντίπαλα δίχτυα στο πρωτάθλημα δεχόταν το πρέσινγκ και άλλων ομάδων. Ωστόσο, με δηλώσεις του βάζει "φρένο" στη μεταγραφολογία γύρω από το όνομά του, αφού, όπως τονίζει αισθάνεται καλά στο σύλλογο του Βουκουρεστίου.
Ο Νικουλάε έκανε δηλώσεις στην ιστοσελίδα "prosport.ro", σχολιάζοντας τη φημολογία ότι... ψάχνεται να μεταγραφεί σε άλλη ομάδα.
Αρχικά, δήλωσε ο Νικουλάε:
"Διάβασα πολλές φορές ότι είμαι μεταγραφικός στόχος άλλων ομάδων και συζητάω με συλλόγους. Εγώ αγωνίζομαι στη Ντιναμό, έχω μπροστά μου αρκετά παιχνίδια και το χειμώνα θα δούμε τι θα γίνει. Αν έρθουν καλές προσφορές και θέλει ο σύλλογος μου θα το συζητήσουμε".
Συνέχισε, όμως: "Μέχρι να έρθει ο Γενάρης, νομίζω ότι το πιο σημαντικό είναι να αγωνίζομαι και να προσφέρω στη Ντιναμό. Πότε δεν είπα ότι θέλω να φύγω, θα το κάνω μόνο αν είναι καλό για το σύλλογο και αν το επιθυμούν οι διοικούντες του. Εγώ θέλω να μείνω εδώ, αισθάνομαι καλά στη Ντιναμό, θέλω να κερδίσω ένα τρόπαιο, επειδή έχω καιρό να το κάνω".
Δείτε εδώ το σχετικό δημοσίευμα.
Νανοβιονικο γιλεκο Zougla
Γνήσια Προιόντα Nanobionic, Υγεία, ισορροπία, ενέργεια, ευεξία
www.nanobionic.com
Θεραπεία αιμορροΐδων
Αποτελεσματική θεραπεία, απαλλαγή από το χρόνιο βασανιστικό πρόβλημα
www.axiarchos.gr
Metro 2033
Το μεγαλύτερο πυρηνικό καταφύγιο που κατασκευάστηκε ποτέ.
www.metro2033.gr


                                                

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου