LIVE ΣΚΟΡ

powered by Agones.gr - livescore

Συνολικές προβολές σελίδας

05 Απριλίου 2012

Mπήκε άσφαλτος οέ οέ οέ!!


Γεια σας παιδιά! Επειδή δεν έχω μούρη να ρίξω γκόμενα είπα να φτιάξω μία υπερπολυτελή βίλα με ξενοδοχεία , πισίνες, σάουνες, μάουνες κλπ κλπ κλπ…
Κάποιοι φίλοι μου επειδή με λυπούνται μου χάρισαν πολλά εκατομμύρια ευρώ. Σου λέει μήπως γαμ…σει το παιδί και μπορέσει να κάνει κάτι στην ζωή του. Εγώ όμως τα λεφτά τα ξόδεψα σε άλλες μου υποχρεώσεις ! Έτσι με τα λίγα λεφτά που μου έμειναν έφτιαξα μόνο το υπνοδωμάτιο της βίλας και το πάρκινγκ…..
Απογοήτευσα φυσικά τους φίλους μου και δεν γαμ…α κιόλας! Επειδή όμως έχω καλά κονέ λόγω των τόσων ετών αρθρογραφίας έβαλα όλα τα περιοδικά και τις εφημερίδες να κάνουν πρώτο θέμα ότι έβαλα άσφαλτο στον δρόμο για την βίλα που δεν έκανα!!!
ΘΥΜΙΖΩ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ 2009
“Το προπονητικό κέντρο της ομάδας μας θα περιλαμβάνει:
7 γήπεδα (3 για την Α’ ομάδα, 3 για τα τμήματα υποδομής και 1 για αγώνες της ομάδας U21)
Ξενώνες για την πρώτη και δεύτερη ομάδα
Χώροι ανάπαυσης αθλητών
Γυμναστήριο
Πισίνα, σάουνα
Αίθουσες προβολών, Press room
Αποδυτήρια
Καφέ – ρεστοράν
Γραφεία
Χώροι πάρκινγκ”
ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΘΟΔΩΡΗ ΖΑΓΟΡΑΚΗ ΣΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΕΠΙΣΗΜΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
“Στην πρώτη φάση σας είχαμε πει ότι θα κατασκευαστούν τα 7 γήπεδα και κάποια προσωρινά αποδυτήρια και το μεγάλο αυτό έργο θα παίρνει ολοένα την τελική του μορφή με κεφάλαια της ΠΑΕ από τα έσοδα της ομάδας που προέρχονται βέβαια από τον ένα και μοναδικό μεγαλομέτοχο, τον κόσμο του Π.Α.Ο.Κ. Τον κόσμο του Π.Α.Ο.Κ. που για πρώτη φορά τα τελευταία 30 χρόνια, βλέπει τα χρήματα που διαθέτει για την αγαπημένη του ομάδα από το υστέρημά του, να πιάνουν τόπο…”
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:
Η ΠΡΩΤΗ ΦΑΣΗ : ΤΑ ΓΗΠΕΔΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΟΔΥΤΗΡΙΑ ΚΡΑΤΗΣΑΝ 3 ΧΡΟΝΙΑ!!!!!
ΤΟ ΥΣΤΕΡΗΜΑ ΤΩΝ 2,5 ΕΚ (ΑΝΤΕ 1,5 ΛΕΩ ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΒΑΛΑΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗ) ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΝΑ ΜΟΙΑΖΕΙ ΛΙΓΟ ΤΗΣ ΜΑΚΕΤΑΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ. ΛΙΓΟ!!
Όμως δεν μοιάζει… Τι περιμένετε τώρα;
ΝΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΖΟΥΜΕ ΕΠΕΙΔΗ ΜΠΗΚΕ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΑΣΦΑΛΤΟΣ ;;;;;;;;;;;;
ΟΚ: Μπήκε άσφαλτος οέ οέ οέ!!
ΥΓ: Η φωτό είναι σχετική με το κείμενο καθώς
1. Τέτοια γκόμενα θα έβγαζα αν έφτιαχνα τελικά την βίλα
2. Σας έκανα να μπείτε στο άρθρο όπως τα υπόλοιπα ΜΜΕ σας έκαναν να πανηγυρίζετε που ρίχτηκε άσφαλτος στην Μεσήμβρια.
3. Τόσο ελκυστικός θα ήταν ο Π.Α.Ο.Κ. αν τα λεφτά πήγαιναν εκεί που έπρεπε.
4. Όσο δεν παίζει μεταγραφή-κουίζ, τέτοια με “φτιάχνουν”   [http://www.paokpanoapola.gr]
TransferManiac

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου