LIVE ΣΚΟΡ

powered by Agones.gr - livescore

Συνολικές προβολές σελίδας

20 Απριλίου 2012

Ποιος έρχεται και τον είδε ο Transfermaniac;



Γεια σας φίλοι μου!
Δεν με έπαιρνε με τίποτα ο ύπνος ! Σκεφτόμουν πόσο άδικος ήταν ο θεός μαζί μου όταν με έφτιαχνε. Γιατί πρέπει να ζω με αυτήν την κατάρα. Με αυτήν την ασχήμια. Όπου πάω όλοι φεύγουν… Τρομάζουν…
Και μια φορά που με πήρε ο ύπνος αυτό είδα!
Ήμουν λέει στην παραλία και πέρασε ένας με περίεργο μαγιό από μπροστά μου. Με πλησίασε και μόλις με είδε άρχιζε να φωνάζει σε μία γλώσσα περίεργη, κάτι ελληνικά και κάτι άλλα, και την έκανε!
Μετά είδα έναν άλλον μέσα στην Θάλασσα, σε ένα μεγάλο σκάφος να καπνίζει πούρα. Κολύμπησα έφτασα ως εκεί και μόλις έκανα να μπω μέσα έβαλαν μπρος οι μηχανές και έφυγαν!
Και εκεί που ήμουν λέει λαχανιασμένος άρχιζα να βυθίζομαι και τότε χιλιάδες κολυμβητές Ολυμπιονίκες όλοι τους με μετάλλια με έσωσαν και με έβγαλαν στην στεριά, αλλά ή άμμος ήταν περίεργη, καυτή και με πολλά σημάδια καμήλας!
Ακόμα και στα όνειρα μου όλοι τρομάζουν! Μόνο που σε αυτό το περίεργο όνειρο είδα έναν που καθόταν και με κοιτούσε ατάραχος. Ήταν ο μόνος που με πλησίασε… Με μία μπουγάτσα στο χέρι, ήρθε κοντά μου χαμόγελασε και μου είπε: «Έρχομαι!»
Εκεί τρόμαξα εγώ όμως και ξύπνησα! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου